Direktlänk till inlägg 10 april 2008

flytt

Av Anna-Karin - 10 april 2008 19:25

Hej alla glada eller ledsna människor!!!
Själv är jag så himmla trött på kartonger!!!!! Vi har ju flyttat nu o vi flyttar kartongerna i huset fram o tillbaka..Men vi har ju valt detta med flytten alldeles själv jag o min man Dan.. Min parade tik visar tendens på att hon är dräktig..spydde som en tok i natt å äter inte specielt bra mår lite illa..KAN ju vara annat som orsakar illamående såklart..men det hoppas jag inte...
Jag har igenterligen inte alls tid att stå här vid datorn, utan måste plocka upp lite fler KARTONGEER!!!!  Detta kommer att ta lång tid att få ordning på,o det måste få ta tid eftersom vi har en hel hög med UNDERBARA hundar o katter att ta hand om...
ÅÅÅÅÅ vinter har vi fått igen de är så man kan bli.......... jaa!!..
VI HÖRES VIDARE.. och lova mig att vara rädd om varandra..
kram A-K

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 27 november 2008 18:09

Nu är fönster putsade,gardiner upphängda, stakar, stjärnor uppe & Bakat lite :=)Så nu kan vi fira första advent på Söndag....Min älskade "KING" Har blivit pappa till en stor vacker hane. på lejonladskennel King kommer även att bli pappa igen i början...

Av Anna-Karin - 25 november 2008 15:03

Hejsvejs igen :)Jag har hunnit blivit Mormor till världens sötaste Alicia,mamman Heter Sophie & pappan Andreas.....

Av Anna-Karin - 16 juli 2008 19:36

Hejsvejs:):)Jaa nu var det såå länge sedan jag skrev något.. Det har varit fullt upp med både valpar och inackorderingar:) Men kul .. Vädret har varit (REGN).Men varmt å skönt.Valparna är i dag 7 veckor,väger omkring 10-11 kilo=) två tikar tingade oc...

Av Anna-Karin - 5 juni 2008 09:01

Hejsansvajsan igen!!:)Nu har King & Ponas valpar blivit 1 vecka.Dom äter å växer,eftersom det bara är 4 valpar så finns det gått om mat..Pona är en exemplarisk mor,jag är inte ett dugg orolig när jag inte är i valprummet,jag har ju naturligtvis stenk...

Av Anna-Karin - 22 mars 2008 08:18

Glad Påsk till alla i detta avlånga land. Jag & dotter Sophie  är i Svenstavik(Rörön)  vi är hundvakt,har naturligtvis med våra hundar oxå,med våra och Guns har vi nu hand om 14 underbara vovvar=)   Solen är påväg fram och vi ska snart ut med bassarn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards