Alla inlägg under mars 2008

Av Anna-Karin - 22 mars 2008 08:18

Glad Påsk till alla i detta avlånga land. Jag & dotter Sophie  är i Svenstavik(Rörön)  vi är hundvakt,har naturligtvis med våra hundar oxå,med våra och Guns har vi nu hand om 14 underbara vovvar=)


Solen är påväg fram och vi ska snart ut med bassarna på en prommis.

Sedan blir det nog lite hundvård.


kommer in och skriver en rad eller 2 senare ha jobb som kallar;)


Puss & kram på er alla!!!

Av Anna-Karin - 12 mars 2008 21:36

 Nu har vi tömt Sophies lägenhet och hon är hemma igen,i morgon ska den städas inför besiktningen på Fredag.
Hundarna har varit inne mycket i dag,bara den dagliga skogsrundan eftersom det regnat samt snöat hela dagen.
Jag har tränat lilla Mixtra att inte dra i kopplet snart två år och drar fortfarande, mycket jakt i denna Basset Hound, Jag vet jag vet!! det hänger på mig att träna å träna.
Mitt huvud verkar tomt, så vi säger god natt & dröm söta drömmar
 //////////Anna-Karin

Av Anna-Karin - 9 mars 2008 13:46

I dag har vi klippt klor på dom stora tjejerna (Hundar) Inte alltid omtyckt, men här är det matte som bestämmer. Sedan blev det lite vila för vissa:)Efter vila blev det en välförtjänt promenad.Ganska härligt väder i dag med hela +5 gr och det droppar faktiskt ifrån taken det känns att det går emot varmare tider fast jag tycker det verkar låååångt borta ibland.
ja det var denna förmiddag. Vi får se vad som händer av resten av dagen.
Skulle behöva börja packa inför flytten men det är ju Söndag.

Av Anna-Karin - 8 mars 2008 23:04

idag är det första dagen med bloggen, ha inte hållit på med detta förut så det ska bli skoj att prova någonting nytt=) Ska försöka att skriva om inte varje dag, så varannan.


Idag har jag inte gjort så mycket, bakat bullar, varit med hundar. Storm här borta i Husås knappt så hundarna vill vara ute=) Jo! föresten King & Aya vill ju aldrig vara inne. 


Ne, nu ska man ta och lägga sig så man orkar med morgondagen=)


sov så gott allihopa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards