Direktlänk till inlägg 9 mars 2008

stora kloklippar dagen

Av Anna-Karin - 9 mars 2008 13:46

I dag har vi klippt klor på dom stora tjejerna (Hundar) Inte alltid omtyckt, men här är det matte som bestämmer. Sedan blev det lite vila för vissa:)Efter vila blev det en välförtjänt promenad.Ganska härligt väder i dag med hela +5 gr och det droppar faktiskt ifrån taken det känns att det går emot varmare tider fast jag tycker det verkar låååångt borta ibland.
ja det var denna förmiddag. Vi får se vad som händer av resten av dagen.
Skulle behöva börja packa inför flytten men det är ju Söndag.

 
 
cavvetjejerna

cavvetjejerna

9 mars 2008 14:57

Oj, vad mycket snö ni har... Klor ju är ett nödvändigt ont som måste klippas varken man vill eller inte. Viljan kan vara stark även hos oss små cavvetjejer. Men det blir ju alltid som matte vill ändå, så varför kämpa mot.
Fina tassen från Cavvetjejerna

http://cavaliersajten.bloggagrati.se

 
linda

linda

10 mars 2008 13:33

hej mammsen... vad kul att du oxå har skaffat dig en blogg.

http://www.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 27 november 2008 18:09

Nu är fönster putsade,gardiner upphängda, stakar, stjärnor uppe & Bakat lite :=)Så nu kan vi fira första advent på Söndag....Min älskade "KING" Har blivit pappa till en stor vacker hane. på lejonladskennel King kommer även att bli pappa igen i början...

Av Anna-Karin - 25 november 2008 15:03

Hejsvejs igen :)Jag har hunnit blivit Mormor till världens sötaste Alicia,mamman Heter Sophie & pappan Andreas.....

Av Anna-Karin - 16 juli 2008 19:36

Hejsvejs:):)Jaa nu var det såå länge sedan jag skrev något.. Det har varit fullt upp med både valpar och inackorderingar:) Men kul .. Vädret har varit (REGN).Men varmt å skönt.Valparna är i dag 7 veckor,väger omkring 10-11 kilo=) två tikar tingade oc...

Av Anna-Karin - 5 juni 2008 09:01

Hejsansvajsan igen!!:)Nu har King & Ponas valpar blivit 1 vecka.Dom äter å växer,eftersom det bara är 4 valpar så finns det gått om mat..Pona är en exemplarisk mor,jag är inte ett dugg orolig när jag inte är i valprummet,jag har ju naturligtvis stenk...

Av Anna-Karin - 10 april 2008 19:25

Hej alla glada eller ledsna människor!!!Själv är jag så himmla trött på kartonger!!!!! Vi har ju flyttat nu o vi flyttar kartongerna i huset fram o tillbaka..Men vi har ju valt detta med flytten alldeles själv jag o min man Dan.. Min parade tik visar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards