Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

regn & snö med blåst

Av Anna-Karin - 12 mars 2008 21:36

 Nu har vi tömt Sophies lägenhet och hon är hemma igen,i morgon ska den städas inför besiktningen på Fredag.
Hundarna har varit inne mycket i dag,bara den dagliga skogsrundan eftersom det regnat samt snöat hela dagen.
Jag har tränat lilla Mixtra att inte dra i kopplet snart två år och drar fortfarande, mycket jakt i denna Basset Hound, Jag vet jag vet!! det hänger på mig att träna å träna.
Mitt huvud verkar tomt, så vi säger god natt & dröm söta drömmar
 //////////Anna-Karin

 
 
Ingen bild

Ingela & Lasse

20 mars 2008 07:39

Vi önskar er lycka till med parningen och EN GLAD PÅSK :-)))
Ta väl hand om er!
Från oss i söder.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 27 november 2008 18:09

Nu är fönster putsade,gardiner upphängda, stakar, stjärnor uppe & Bakat lite :=)Så nu kan vi fira första advent på Söndag....Min älskade "KING" Har blivit pappa till en stor vacker hane. på lejonladskennel King kommer även att bli pappa igen i början...

Av Anna-Karin - 25 november 2008 15:03

Hejsvejs igen :)Jag har hunnit blivit Mormor till världens sötaste Alicia,mamman Heter Sophie & pappan Andreas.....

Av Anna-Karin - 16 juli 2008 19:36

Hejsvejs:):)Jaa nu var det såå länge sedan jag skrev något.. Det har varit fullt upp med både valpar och inackorderingar:) Men kul .. Vädret har varit (REGN).Men varmt å skönt.Valparna är i dag 7 veckor,väger omkring 10-11 kilo=) två tikar tingade oc...

Av Anna-Karin - 5 juni 2008 09:01

Hejsansvajsan igen!!:)Nu har King & Ponas valpar blivit 1 vecka.Dom äter å växer,eftersom det bara är 4 valpar så finns det gått om mat..Pona är en exemplarisk mor,jag är inte ett dugg orolig när jag inte är i valprummet,jag har ju naturligtvis stenk...

Av Anna-Karin - 10 april 2008 19:25

Hej alla glada eller ledsna människor!!!Själv är jag så himmla trött på kartonger!!!!! Vi har ju flyttat nu o vi flyttar kartongerna i huset fram o tillbaka..Men vi har ju valt detta med flytten alldeles själv jag o min man Dan.. Min parade tik visar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards